Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy wykorzystania witryny i wsparcia naszych działań marketingowych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

polityka prywatności

czarne i złote abstrakcyjne linie tła

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych za pośrednictwem Strony www.pharmasophy.pl jest Zofia Otulakowska wykonująca działalność gospodarczą o nazwie Pharmasophy Zofia Otulakowska wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, z siedzibą przy ul. Suwalskiej 16, 60-461 Poznań, NIP:7842392843, REGON:527174539, e-mail: pharmasophy.sklep@gmail.com, numer telefonu: +48 608394316 zwana dalej Administratorem.
  2. Wszystkie wyrazy i wyrażenia pisane w treści niniejszej Polityki Prywatności dużą literą należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Strony www.pharmasophy.pl
  3. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem Strony są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  4. Administrator zapewnia ochronę przetwarzanych danych osobowych oraz zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym i ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH

Klient podaje, w przypadku:

  1. Zamówienia: imię i nazwisko, adres, NIP (w przypadku faktury), adres e-mail, numer telefonu.
  2. Systemu Opinii: imię, adres mailowy

3.CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza dane osobowe Klienta  w celu prawidłowego wykonania umów sprzedaży zawartych w ramach formularza zamówienia, za pośrednictwem strony internetowej www.pharmasophy.pl

Oznacza to, że dane te są niezbędne do:

  1. Zawarcia Umowy sprzedaży
  2. Dokonania rozliczenia z Klientem
  3. Dostarczenia zamówionego przez Klienta Produktu

Dane osobowe Klienta są przetwarzane w ramach wypełnienia prawnych obowiązków Administratora oraz w celu realizacji zadań w interesie publicznym m.in. związanych z bezpieczeństwem i obronnością lub przechowywaniem dokumentacji podatkowej.

Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w celach marketingu bezpośredniego Produktu, zabezpieczenia dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami Klienta bądź osoby trzeciej, jak również marketingu usługi produktów podmiotów trzecich lub marketingu własnego, niebędącego marketingiem bezpośrednim.

4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119,4.5.2016, p. 1–88, dalej zwane terminem Rozporządzenie RODO.
  1. Administrator przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie po uprzednim wyrażeniu zgody Klienta.
  2. Wyrażenie zgody przez Klienta na przetwarzanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne. Nieudzielenie zgody uniemożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Strony internetowej, gdyż nie jest możliwe zawarcie Umowy Sprzedaży Produktu.

5. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. 

Dane osobowe Klienta przechowywane są przez Administratora:

  1. W sytuacji, gdy podstawą przetwarzania danych Klienta jest wykonanie umowy : tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. O ile przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata,
  2. W sytuacji, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda: tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. O ile przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej trzy lata.
  3. Podczas korzystania ze Strony mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do urządzenia Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu oraz typ systemu operacyjnego.
  4. Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku profilowania, w przypadku gdy Klient wyraził stosowną zgodę.
  5. Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i ich odnośnikach. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
  6. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, w szczególności zapewnia, iż zbierane przez niego dane są:
    • przetwarzane zgodnie z prawem,
    • zbierane dla zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    • merytorycznie poprawne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to konieczne do osiągnięcia celu przetwarzania.

6. UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe Klientów przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu Strony, a w szczególności do:
    • dostawcy oprogramowania umożliwiającego prowadzenie
    • działalności
    • hostingodawcy,
    • dostawców Produktów,
    • dostawców płatności,
    • biura księgowego.
  2. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, podlegają poleceniom Administratora odnośnie sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
  3. Dane osobowe Klienta są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

7. PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE KLIENTOWI

  1. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich aktualizacji, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  2. Podstawy prawne żądań Klienta:
    • Dostęp do danych – art. 15 RODO.
    • Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
    • Usunięcie danych  – art. 17 RODO.
    • Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
    • Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
    • Sprzeciw – art. 21 RODO
    • Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
  3. W celu realizacji podstaw prawnych z punktu 2. należy wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: pharmasophy.reklamacje@gmail.com
  4. W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie lub odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. W przypadku skomplikowanego charakteru żądania lub dużej liczby żądań, jeżeli Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy, uprzednio informując Klienta w terminie miesiąca od otrzymania żądania o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz o jego przyczynach.
  5. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, Klient ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. PLIKI COOKIES

  1. Strona Administratora stosuje tzw pliki cookies.
  2. Obecność plików cookies jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania Strony oraz służy opracowywaniu statystyk odwiedzin strony internetowej.
  3. Klient ma prawo decyzji w zakresie dostępu plików cookies do swojego urządzenia poprzez określenie rodzajów plików cookies, na gromadzenie których wyraża zgodę po wejściu na Stronę i pojawieniu się określonego komunikatu dotyczącego cookies.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.